sábado, 18 de agosto de 2012

Rellotges / Relojes

En aquesta entrada us presento una de les últimes novetats que he afegit al material: rellotges completament personalitzables. Es tria el tipus de maquinària, els colors i tipus de corretja, el tipus de tanca i el llarg de la corretja, tot a gust de cada client! No només es poden demanar per encàrrec, sinó que també en podreu veure a les diferents fires a les quals vagi.

Espero que us agradin, i si us animeu a canviar la corretja antiga del vostre rellotge, no dubteu en contactar amb Nus a Nus Barcelona!

Saludos.

__________________

En esta entrada os presento una de las últimas novedades que he añadido al material: relojes completamente personalizables. Se escoge el tipo de maquinaria, los colores y tipo de correa, el tipo de cierre y el largo de la correa, ¡todo a gusto de cada cliente! No solo se pueden pedir por encargo, si no que también podréis verlos en las diferentes ferias a las que vaya.

¡Espero que os gusten, y si os animais a cambiar la correa antigua de vuestro reloj, no dudéis en contactar con Nus a Nus Barcelona!

Saludos.








No hay comentarios:

Publicar un comentario